218 besökare, 1 medlem och 1 Student är online nu
Loopia

Beställning:   Produkter och betalning - steg 1 (av 3):

Beställningen utförs i 3 steg och inga uppgifter sparas innan du skickar din order. Du kan alltså avbryta beställningen även i steg 3.

Steg 1: välj produkter      Steg 2: ange dina kunduppgifter     Steg 3: bekräfta och skicka order

Är du redan kund hos Webdesignskolan?

Logga in på ditt kundkonto för att hämta dina adressuppgifter. När du loggat in väljer du fliken "Beställa". OBS! Om du gjort beställningar före år 2008 finns inget kundkonto (den beställning du nu gör skapar ett nytt kundkonto).

Välj produkt

WDS medlem (12 månader) - 399 kr    info Ger dig tillgång till ALLA guider!
WDS fleranvändarlicens - 2.995 kr    info För användning i undervisning
uppdatering WDS fleranvändarlicens - 1.995 kr OBS! Gäller endast tidigare kunder

Du måste även godkänna villkoren för medlemskapet:   Läs villkoren här

JA! Jag har läst och godkänner villkoren för WDS medlemskap

Betalningsmetod

Läs mer om betalningsalternativen här
Förskottsbetalning:
Swish   (Swishnummer meddelas i orderbekräftelsen
Förskott Bankkonto   (Kontonummer meddelas i orderbekräftelsen)
Faktura per 20 dagar:
Faktura   (endast till företag, skolor och föreningar

Kontrollera att du valt produkt och betalningsmetod. OBS! Du måste även godkänna villkoren för medlemskapet.

Gå vidare till Steg 2: kunduppgifter (du kan avbryta beställningen även i nästa steg)